HTML

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

4D babamozi

2013.10.29. 15:53 | pusiandi | Szólj hozzá!

Hol is kezdjem... talán a terheléses vércukor vizsgálatnál, ami ugye 24 hetesen esett meg velünk. Eléggé féltem a tömény cukorsziruptól, de a barátnőm tanácsára vittem citromos vizet (kb. 2/3 1/3 arányban :)). A védőnő fekete teába mondta, hogy tegyek citromlevet, de jobbnak láttam, ha sima vízbe öntöm. Így annyira nem is volt vészes, még igazán rosszul sem voltam, de azért biztos ami biztos inkább hazamentem, vagyis Balázs haza és vissza is vitt. Annyira nem izgultam, mert Bendegúznál ez rendben volt, de most annyira végül mégsem... Az éhgyomori 4,9 lett a terheléses pedig 7,6, ami igencsak közel van a határértékhez, ami 7,9. Így enyhe szénhidrát diétán vagyok azóta. Lecseréltem a fehér kenyeret csökkentett szénhidráttartalmú wellness kenyérre, nem eszem csokit, sütit stb., köretet csak módjával és így tovább. Az elején jobban megijedtem ettől, de aztán mostanra megnyugodtam kissé és próbálok odafigyelni erre.

Múlt héten elmentünk 4D-s babamozira, ami ismét nagy élmény volt :) Villő baba igazi kis csajszi, hiszen egész végig ugyanabban a pózban volt, nem fordult el, nem bújt el, végig láttuk a kis arcocskáját, ahogy ásít, ahogy nyeli a vizet, mosolygott és még a szemét is kinyitotta, amit sikerült elcsípni! :) Ami jellegzetességet láttunk rajta, hogy a szájacskája széles és a széle felfelé áll, kis kacsaszájú, ahogy azóta nevezem. :) Napra pontosan ugyanakkor (26+2) voltam vele is, mint anno Bendikével és Villő baba jelen állás szerint még kisebb, nem bánom, ha ez így is marad (BPD: 66 mm, AC: 210 mm, HC: 251 mm, FL: 47 mm és a becsült súly: 882 gr).

Ezt követte a látogatás az orvosunknál, aki szerencsére azt mondta, hogy ha nem lesz különösebb ok, akkor szülhetünk természetesen, hurrááááá! :) Szülésfelkészítőre nem kell menjünk, ha megvan a füzetecske Bendegúz után, akkor azt vigyük és kész. A következő UH-ra be akar jönni, amin kicsit csodálkoztam, de azért örülök is neki, így előtte majd hívnom kell. Illetve kért még egy étkezés után vércukor szint mérést, amit a napokban kérek is, mert úgyis mennem kell tanácsadásra.


Villő egyébként egy imádnivaló, nyugodt baba, nem csap nagy ramazurit a pocakban, de a deformálást már ő is kezdi :) Szerencsére egyelőre még jól érzem magam, bár az egész napos ülés és semmi mozgás miatt a hátamat már szoktam érezni néha, de már csak 7 hetet dolgozok, megy a visszaszámlálás :)

Rólam: jelenleg 27+0 a korunk, súly 66 kg, pocak 98 cm és még növőben :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby2.blog.hu/api/trackback/id/tr705604817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása