HTML

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

18 hetes genetika

2013.09.03. 14:12 | pusiandi | Szólj hozzá!

Már nem emlékeztem pontosan, hogy mikor és hogyan jött meg Bendegúznál az AFP eredmény, de visszanézve (még jó, hogy vele is blogot írtam :) láttam, hogy a kolléganőmnek volt ott ismerőse és ő előre vette. Na most ő nem volt, 4 napos hosszú hétvége viszont igen, így felhívtam kedvenc sógoromat (aki az egyedüli is egyben :), hogy nincs-e ismerőse az adott laborban, lévén, hogy ő is a klinikán dolgozik. Persze nem volt, így kénytelen voltam várni, de szerencsére következő hét pénteken meg is jött az eredmény, amin minden negatív lett!! Hurrá!!! :)

Így eldöntöttem, hogy akkor hétfőn el is megyek az ultrahangra, hadd lássam minél előbb kis manócskánkat. Persze, amilyen az én formám, rengetegen voltak, így nagyon sokat kellett várnom. De végül is a lényeg az volt, hogy itt is mindent rendben találtak (bár a kis száját nem tudták megnézni, így visszahívtak 3 hét múlva). A BPD 39 mm és az FL 28 mm. Visszanéztem Bendike méreteit, akinek is a buksija nagyobb, a combija rövidebb volt ekkor. Ja, és el ne felejtsem, itt is kislányt látott a doktor úr és a haematóma is felszívódott!!!! :)

Szerencsére egyre többet érzem, hogy néha megmoccan, mert azért néha rám jött a pánik, mikor egész nap semmit nem éreztem, pedig 17 hetes korától már a kezem nélkül is meg-meg éreztem napi 1-2 alkalommal (persze ismét csak sokára lettem benne biztos, hogy ő az). És nála még azt sem lehet mondani (legalábbis egyelőre), hogy evés után aktívabb lenne :) A leves "éhségem" elmúlt, de azért a túl száraznak tűnő ételeket még most sem szívesen fogyasztom. Az arcbőröm pár hete nagyon száraz lett, estére egy kicsit vizesedik a lábam is, de ezeket leszámítva szerencsére jól érzem magam. Picurkának köszönhetően még az allergiám sem jött elő az idén, pedig amikor kezdődni szokott még vagy 2 hetes volt csak, hihetetlen számomra :)

Mikor nyaralni voltunk, Bendike alvás idejében nézegettük a magyar neveket (ez alap feltétel volt nálunk, hogy magyar eredetű legyen a neve), ízlelgettük őket. Napokig úgy igazán nem volt semmi különös, míg ismételt olvasgatás közben megakadt a szemem a Villő néven. Jelentése tündér, fűzfa tündér és egyben a villőzés szóból is eredeztethető, ami egyfajta téltemető, tavasz köszöntő hagyomány volt. Kérdeztem Apát, hogy mit szól hozzá, azt mondta, hogy nem is olyan rossz. Teltek a napok és én még mindig nem éreztem a késztetést, hogy másik nevet keressek, sőőőt, jött az a bizonyos megérzés, hogy a kislányunknak ez a neve. Ez nagyon furcsa dolog, igazán elmagyarázni sem tudom, mert nem a névért vagyok oda, hogy nekem most semmi más nem tetszik, mert persze amúgy természetesen tetszik is, hanem egyszerűen érzem, hogy ez a neve, ezt a nevet kell kapja. Szerencsére Peti hisz ebben és nem erőlteti sem azt, hogy keressünk másikat, sem valami más nevet. Így eldőlt, hogy Puskás Villő Andrea lesz a kicsi neve. :) Természetesen, ahogy Bendegúznál is, 10 emberből csak egynek tetszik, ami hol bánt (főleg, ha a családról van szó), hol meg igyekszem elengedni a fülem mellett.

Legutóbb egy hete néztem az "adatokat", akkor (18+0) a súlyom 62,5 kg volt és a pocakom 92 cm.

A bejegyzés trackback címe:

https://lombikbaby2.blog.hu/api/trackback/id/tr395493463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: név ultrahang AFP 18. heti genetika
süti beállítások módosítása